224

Hallå där.
Är hemma nu. Sov ju hos Freja tills idag. På hennes altan under bordet, med lakan över så att det inte skulle komma in myggor. haha, vilka idéer flickan kan få :] men vi kollade ändå aldrig på film igår. Jag vågade inte, för då skulle jag aldrig kunna sova ute. hehehe. Men roligt var det ändå, sprang upp i skogen och busade. Pratade med Jonathan och sådär. Sen idag så vaknade vi 9 av att det var så jävla varmt! Trodde jag skulle dö, under ett täcke med mjukisbyxor och en tjock kofta. haha! Sov typ 6 timmar. aja.
Sen så idag åkte vi iväg och bada och sen for jag hem. Haha, vi var först typ vid frejas farmor. Men då simmade det in en fick i frejas ben så hon vart rädd och ville inte bada där, så då åkte vi till övre istället. Haha :)
Men nu har jag typ ätit och sitter och fryser benen av mig, och är trött som fan . Men nu ska jag bjöppa på lite bilder. :)))))





ett par jeans som jag klippte sönder såre blev shorts. älskar!






freja, jag älskar din kanin :')




haha där sov vi. myspys.

men nu blir det alldeles för mycket tjaffs med mitt internet, de får räcka med dom här.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är frään, och jag älskar dig och min kanin hanniii ♥

2010-07-12 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0