222

Äh nu är jag hemma igen. Blev en kortis, tog ett dopp frös och gick upp och satt mig. Knäppte lite kort på dom andra också som kommer där nere om internet vill sammarbeta med mig .
Idag så vaknade jag iallafall hos emelie ju. Klev upp och fixade oss och sådär. Åkte med bussen till stan 11.55, gick runt där och jag köpte ett nytt minneskort till lillkameran. Dock så tog inte den 4 gb så jag fick gå och byta till 2. Men det går väl lika bra det. Sen så mötte vi Freja, teo, olle och tilda troja dom hette ? haha, men jag freja och emelie åkte virvelvinden och skrek som fan. roligaste då ju. vart yr som satan och gick och köpte dricka, efter en stund åkte jag och freja extreme. Den som snurrar och svänger från var sitt håll typ så att man nästan är upp och ner. ASKUL. Vill åka den igen . Sa att jag hatade freja innan vi åkte och sådär. haha rädd tjej :] men sen ångrade jag mig, hehehe. och så var det en liten tantelalia som tog tag i min hand från i början för att hon var rädd, sen släppte hon och bara skrek. sen när det var slut började hon tokskratta och tog tag i min hand igen. söt tant :') men sen  men vi 4 åkte jag och emelie iallafall hem. åt tacos och sådär. sen så åkte jag ju iväg igen.


hihihi kärlek till den här, Och freja!






hoppbild ♥ haha, nästan perfekt tajming att knäppa ;)





en liten titt på min ''nya' bikini, har ju inte visat er den kom jag på!

äh nu har ni nog med bilder, ska försöka ha med mig kameran varenda dag så jag har nå att bju' på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0