219

Haha, sitter nu och lyssnar på min lilla kusin som ska sova. Men han ligger ju bara och babblar. Sötunge.se .
Julia åkte förövrigt hem för en halvtimma sen kanske. Vi har typ gjort det vi är bäst på, prata gunga och äta. Haha, men de är så mysigt så.
Imorgon ska jag äntligen vara med emelie iallafall. ♥ Får se vad vi ska göra, hon var hundvakt åt lilla hunden hon har. Så söt så :')
Juste, igår satt ju jag uppe till halv 3 och såg my sisters keepers, den var asbra. eller , ja den funkar. Haha . Se den om du har tråkigt :):):)
Men nu ska jag skicka iväg ett sms och sen har jag lust att snacka med nån. Tror Molly ska få bli offret. Men vi hörs imorgon eller nåt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0