218

Godmorgon..
Vaknade för 1 timme sen ungefär, har bara ätit frukost och klätt på mig och sådära.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, alla ska ju på gatufesten men jag har inget att göra där , för jag kan inte åka nån av karusellerna där. Typ mår illa resten av dagen , haha. Men när vi åker till Göteborg ska jag väl fan få må illa då för då ska det åkas på Liseberg! Längtar tokmycket dit! Åker om 11 dagar. Fyfan vad skönt. Åker klockan 8 på morgonen och ska vara där 5 . Haha jobbigt att åka minibuss med de blir väl kul de med.
Men senare ska jag iallafall vara med Julia, ovanligt. Men ja, haha. Får se vad vi hittar på. Men jag skriver mer sen , kanske.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0