216

Trodde för 1 sekund att den äckliga lilla insekten som flyger omkring här i vardagsrummet hade flygit in i datorn, tills jag insåg att de var musiken som slogs på. Haha, smartiegirl ;]
Annars då Hanna?
Jo sitter och väntar på att mina små vita naglar ska torka, så jag kan måla ett lager till. Nu ska det fanimej hålla länge! Märkte annars nu att jag har jävligt småa naglar. haha, fult ju :o
Men jaja. Ska smsa till Julia nu, sen säga godnatt till dom jag pratar med på msn, och sist måla klart. Medans jag kollar på scrubs. Och justefan, måste ha pengar till mobilen. Alltså, igår var och jag ganska förbannad, så jag ringde Julia och vi pratade i 45 minuter. Haha, tokigt. Nej men nu ska jag måla klart. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0