215

hej jag vet att jag är bra på att blogga. hejdå .
nej men jag orkar seriöst inte, nu är de ju så jevlans fint väder också , så vafan.
Igårkväll var jag iallafall med Julia, vi fick oss lite småprat och en promenad. samt en 30 minutare på thule där vi fick umgås med pojkar.
Idag vaknade jag 11 iallafall, då jag klev upp och käkade frukost. Sen som den duktiga lilla dottern jag är så klippte jag gräset . Sen tog jag mig en dusch och åt en halv burgare. Sen åkte jag med Malin till rännö , sen till thule och dannes och allt dedär . Kom hem sen och åt och gjorde mig klar för vi hade träningsmatch mot 95, som vi då vann. såklart, men 2-0 .
Imorgon blir det Julia. Får se när jag skriver, har du otur så hörs vi på onsdag. Men nu ska jag ta mig en dusch.
hej.
men egentligen var det enda jag ville säga var att jag saknar emelie thor.


Kommentarer
Postat av: emelie



2010-07-05 @ 21:42:41
URL: http://eemeliethor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0