213

tjatjena, att jag har tråkigt, de kan du skriva upp.
har varit på thule från 13-19 typ. haha . kul liv!
men först var jag med tesse där och typ gick runt och sådär. sen kom julia och gjorde oss sällskap . Mötte sen alle joel och albin . julia stack hem , sen stack tesse också. så jag var med pojkarna lite. sen vart jag hungrig så då åkte jag hem och käka hemmagjord pizza <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 sen skulle jag åka till julia, mötte alle. väntade på albin, åkte till julia. for till alle, var där en kortis. sen åkte jag och julia hem. så satt vi oss ute och prata istället. mysigt :]
sen kom jag hem runt kvart över 11 . så sen har jag bara sutte vid datorn littan.
men nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0