211

Förlåt för att jag inte har skrivit nåt på hela dagen, men jag har inte ens tänkt påre.
Men jag låg vaken inatt mellan halv 4 till halv 5, sen sov jag till halv 9, somnade om halv 10 och vaknade 12. Sen så gjorde jag mig klar och sådär. sen åkte jag till julia, åkte till thule. träffa alle . emma och malin var där också. satt och surra ett tag med dom sen så åkte jag julia och alle hem till mig, sen åkte dom hem och jag väntade på pappa, sen när han kom åkte vi till thule för att bygga tält till lilla vm . sen har jag varit där hela kvällen, haha jag och emma är ju så duktig. först skjuter hon över bollen in i skogen . haha, och det är inte lätt att hitta. sen efter ett tags letande hittar vi den med brända ben och sådär. sen ska jag skjuta första skottet och jag skjuter över igen. haha, så vi letar och både jag och emma tappar våra mobiler, fast vi hitta dom. haha :] och malin den filuren, hehehe hitta bollen . tacksi ♥ så de va ju bra, och jag malin fick in lite gräskrig mitt i allt också. haha, sen så sköt vi lite mer och sen åkte jag hem och åt, haha klockan 10 jag vet, haha. men sen har jag bara suttit och surrat med min kära mor och far.
och imorgon ska jag gå på lilla vm med julia och therese , så jag bloggar väl när jag kommer hem därifrån . får se när det blir, sen lär de väl bli samma sak på lördag och söndag också. och det brukar ju vara så jävla varmt när det här är, så vem vet ? kanske blir ett dopp . har ju inte ont i halsen längre och är bara lite täppt i näsan och sådär. så det är typ bra, hoppas att jag inte blir sämre bara för att jag skriver såhär. haha! men nu såg jag att det här har blivit alldeles alldeles för långt, men pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0