281

Visste du att..

att jag vill ha - en ny mobil
att min senaste kyss - var myzzz
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - all the time.
att jag inte gillar - dig
att min första riktiga kyss - var mysig
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - underbart
att jag gillar att - spela fotboll
att jag alltid kommer att - heta hanna. huhuhu
att jag är hemligt förälskad i - alexander, inte hemligt.. ..  . ..  
att sist jag grät var - faktiskt ett tag sen
att min mobiltelefon är - helt cp ..
att när jag vaknar på morgonen -  kollar jag klockan och skickar iväg ett sms
att innan jag går och lägger mig - smsar jag ?
att idag har jag -  varit på skolan, skrattat riktigt mycket
att jag just nu tänker på - att jag gillar min klass. hihihi
att i kväll ska jag - spela match
att i morgon kommer jag - gå på skolan och sen träna tror jag.
att jag hoppas - att jag får en mobil när jag fyller år

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? det med
Någon som du hatar? yes sir
Vem kramade dig senast? haha, freja kanske ? ingen aning :)
Vem pussade dig senast? alexander
Vem ringde dig senast? freja
Vem ringde du senast? freja
Vem var hemma hos dig senast? freja tror jag
Vem var du hemma hos senast? freja
Har du några kärleksproblem? nej det kan jag väl inte påstå
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nja, eller halft.
Har du skrattat idag? som faaaan

Jag:
Är singel? nej
Svär ofta? haha, kan va så ja.
Sjunger i duschen? nä
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? såklart ?
Skrattar åt dina egna skämt? jag -.-'
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? usch, nej

Har du:
piercingar? nej
Syskon? ja
Jobb? nej
För många vänner? kan man inte
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? nej
Bra självförtroende? nja, nä
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? det med, är det fortfarande
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? typ.
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? na
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? nej
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? helgen
Ska du göra i helgen? har bestämt att jag ska vara med älskling iaf.
Vad gjorde du igår? skola
Vad har har du för kläder på dig just nu? shorts tisha
Ska du göra i sommar? långt dit
Åt du senast? äpple
Har du för mobil? nån sony ericsson
Vad köpte du senast? godis
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? käkat upp de


Vem/vilka:
Slog du senast? fredrik
Fick du sms från senast? alexander
Pratade du med? fredrik
Skulle du kunna göra allt för? dom närmsta
Var du med senast av det motsatta könet? på skolan?
Kan du lita på mest? den vet
Vet mest om dig? julia, freja
Sov du tillsammans med senast? johanna

Allmänt:
Har du pussat en groda? ja
Kan du hjula? nej
Biter du på naglarna?  nej
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resaresaresa
Skulle du kunna hoppa fallskärm?  ja
Har du sjungit inför publik? ja
Följer du mode? nej
Är du hungrig? nej
Är du blyg? ibland

hej kanske.
dagen var väl rätt så okej . hade det jävligt roligt med kajsa måste jag säga. ramlade i trappen raklång, kunde inte gå sen för jag skratta så jävla mycket. har inte kunnat vara tyst måste jag väl säga att jag inte har kunnat heller. men äh, de finns sånna dagar med. nu ska jag iallafall värma på lite käk och sen peppa för match. vi hörs imorgon. tror jag det blir en tidig kväll ikväll. som igår, somnade 10. apskönt.
p u s s .

jag saknar julia, redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0