280

hahallå.
idag var det skola tills typ 15.10, så då gick jag hem med fredrik och nu har jag bara kollat på oth och suttit vid datorn. var skolfoto idag med, haha . jag kommer se helt efterbliven ut, för jag gjorde världens min. men de får man väl leva med då ..
är helt slut efter gårdagen som var sjukt rolig! det börja med att vi kom iväg vid halv 7. kom fram vid 8, hade match 9.30 . Så då gick vi på en prommis och sen var det match . Och sen var, de vila. match. käka. match. vila. match. hem typ ? Påvägen hem var alla övertrötta och de var helt vilt på bussen. Var väl roligt de med . Sen var jag väl hemma vid 10, halv 11. och sen så somna jag inte förns halv 12.
Nu ikväll hade jag träning, men jag står över den för jag har ont i  låret så jag vilar heller och spelar match imorgon. Mot timrå. På thule. 18.15, var där och heja på oss. huhuh.
men nu ska jag gå och sjunga lite för mamma som fyller år idag. grattis mami ♥
vi hörs när vi hörs. p u s s

och förresten, jag har kommit på allt jag önskar mig.
hehe, även fast det är typ 2 månader kvar så ja. alltid bra att vara ute i god tid ;]
och snälla, sluta ta mina ord jag skriver i bloggen. blir så jävla irriterad på de . så bra, tack pusspuss.


favorit i repris, right ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0