279

sitter och tar tempen nu, är helt slut och fryser som fan. + att jag har lite ont i halsen och täpt i näsan. men perfekt!
skulle vara med alle , men de sket sig. sen så skulle jag vara med tesse, men de sket sig också.
sen så är jag så jävla less på massa. ingen bra dag.
men imorgon, så Ska jag till Östersund. Vare sig jag är sjuk eller inte. Jag ska dit.
Idag var det ju kick off, skulle göra massa saker . var faktiskt roligt, sen grilla vi korv och satt och prata och massa sånt.
sen nu så ska jag bara äta lite middag, sen packa och sen nattinatti . ska ju ändå upp 5 imorgon. ska bli riktigt roligt . får hoppas att jag sover hela vägen i bussen. hihi
men godnatt nu .


Kommentarer
Postat av: otti

smittad? :P

2010-08-29 @ 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0