277








de här + skola är väl vad jag har gjort dom senaste dagarna.
shoppat och varit med frejadarliiing.
helt slut nu efter veckan, ska i säng tidigt ikväll. Sen är det kick off imorgon med innebandyn, sen blir de väl att jag är med alle. sen så sova, sen på söndag blir de innebandy precis hela dan. sen så vet jag inte vad jag gör. men så där har ni min Lediga helg. haha.
men alldeles nyss hade jag gjort det mysigt med en bra bok , en skål godis och badkaret. men sen när jag kom in efter ett tag jag fyllt vatten såg jag att jag inte hatt hett i proppen, så allt vatten hade åkt ut och de fanns inge varmvatten kvar . klant. blir så fucking less ibland. har varit de dom senaste dagarna med, på lite allt möjligt. men de mesta är helt över nu . och jag tycker synd om alla som får lyssna på mitt babbel hela dagarna. förlåt för de :(
hihi, men nu ska jag lägga in lite bilder på facebook. vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0