276

men hej .
jag är jävligt trött och ska gå och lägga mig alldeles strax.
måste bara berätta om vi dag.
var ju skola och allt sånt. sen så for jag freja och fredrik till freja . sen så cykla vi till spökhuset borta i rännö , 7 km härifrån . riktigt jobbigt, men vi stannade massa gånger och bara stog och prata och skratta. sen så kom vi dit, och det äckligaste/läskigaste jag vet är ju sånt där. så jag är skit rädd och allt de, sen går vi upp och står där ute ett tag. sen går vi in och kollar, och de var verkligen .. läskigt. går upp på övervåningen, och fredrik är ju en sån där som känner av spöken och sånt. så han säger att de är nåt, och jag skriker och springer i räserfart ut. och jag hade gått upp först också, så jävla läskigt, sen ringer jag alle , var tvungen att prata med nån. sen så kommer de en bil och kör assakta nere på vägen, och dom bah: SPRIIIING! haha varför vet jag inte, men ja . men jag pratar fortfarande i mobilen, och så helt plötsligt avbryts de. jag bah : AAAAAAAH. typ asrädd, sen så hade bilen försvunne när vi kom ner, så då cykla vi hem . tog aslång tid , men jag skratta så jag fick ont i ryggen och magen . var askul . jag måste dit en gång till. men sen så stog vi ute vid freja och bara skratta och prata och allt , var väldans kul. hela jag och freja var lerig , för vi cykla på värdens lerigaste väg dit. hela mina skor är förstörda typ, måste slänga in dom i tvättmaskin . sen så prata jag bara om mat hela vägen hem, hahahah. hungrig tjej!
sen kom dom på att vi skulle äta på spice, så vi gjorde väl de då . tog en kycklingrulle, och jag är fortfarande mätt ;o helt sjukt, vad man kan bli mätt på en sån där.
men sen så gick jag och freja hem till mig, var här och busa och knäppte kort. pratade massa skit och provade kläder.
sen for hon hem och jag har bara kollat på fångarna på fortet och sådär. nu ska jag väl sova, och imorgon är det skola till hav 4, sen har jag match hemma på thule klockan.. 18.30 så kom och kolla då vetja .
men nu ska jag sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0