274

Kan faktiskt inte bestämma mig om dagen var rolig eller tråkig.
Fattade inte schemat, men jag förstog att vi bara har två långdagar så det är bra.
Fick träffa alla igen, vilket var sjukt kul.
Skrattade rejält mycket, speciellt när jag och Freja pratade om navet. Och vi kom in på ämnet byxor. Vilket var det roligaste på hela dagen. Satt och drack saft och var tvungen att springa till toan, nära på att allt åkte ut. Men som tur va gjorde de inte de. he-he
men sen fick vi sluta 12.40, vilket var kanon. För då kunde jag och Freja åka in tidigare till birsta. Vilket sket sig sen, för vi såg att de gick en buss 13.35, stog och väntade. Kom ingen buss, vi fick vänta till 14.20. Medans det gått en buss 13.15. Haha. Men sen kom vi iallafall till stan, tog bussen till birsta.
Där jag hitta ett par assnygga byxor och en jääävligt stor t-shirt. Nöjd med mina köp kan jag ju säga .
Imorgon är de skola, sen fotbollsmatch mot Stöde, borta. Blir kanon de.
Och juste , igår bloggade jag inget. För att först var jag hos alle, sen åkte jag på träning, och sen tog jag bara fram kläder och gjorde mig klar för morgondagen ( idag alltså )
Men vi får se hur de blir med bloggningen i veckan, kan vara alldeles för trött för att skriva nånting överhuvudtaget . så jag, vi hörs när vi hörs, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0