273

Ligger och käkar på lite godis som jag har kvar sen förut ikväll , medans jag redigerar lite bilder.
Var ju på selånger idag, gjorde inget speciellt. Åkte en karusell. Virvelvinden . Var asläskigt, för saken som ska hållas fast en ? Ni vet vad jag menar va ? a, bra. a den satt inte fast, så vi kunde lyfta den och gå ut . så vi fick typ sitta och trycka ner den . bra kvalité de där. Sen så köpte vi heliumballong innan vi for hem , sen så hedde vi i oss de hemma hos johanna . asroligt . sen så gjorde vi nå parfymsak, och jag prata för de mesta i telefonien med min pojke. men sen så åkte jag hem och käka, tacos. Sen kom julia förbi med mina saker jag glömde hos henne . tack för de. ♥
sen så cykla jag ner till johanna igen, där vi gick ut och jag hade med mig kameran och så. ni får väl lite bilder sen i slutet på inlägget. sen så åkte vi och köpte godis och sen till johanna för att kolla på film . l.a gigolo troja de hette. ganska bra, haha. men slutet var sämst. sen så fick vi lite överskotts energi så vi höll på att lyssna på musik och hoppa runt och dansa . sen så skulle jag cykla hem , var tvungen att prata med johanna hela vägen, de va mörkt hela vägen. och de är typ de läskigaste jag vet. uscha.
sen så har jag bara suttit vid datorn typ hela kvällen. och imorgon ska jag iallafall be molly väcka mig vid 9, annars kommer jag aldrig kunna somna imorgon kväll. och på måndag är det skola. ska faktiskt blir roligt. skulle gå med fredrik dit och emelie dit. hihi.
jaja, nu ska ni få se lite bilder.
puss och godnatt.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0