271

satan vad trött jag är.
har städat hela rummet + varenda garderob. rensat ut massa kläder och packat ur massa väskor på endast 1,5 timme! hur bra är inte de ? Har även pratat med emelie om måndag, alla verkar ju veta vart dom ska vara , och i vilket klassrum och så. Men inte vi, haha . Antar att det kommer bli så att man kommer dit och sätter sig och väntar på att nån ska komma och berätta vart vi ska va. Låter ju bra det med. Haha. Äh de löser sig nog.
Idag var jag ju på stan, hittade 2 tröjor på gina tricot. 4 minuter innan bussen gick. panik typ! Sen så kom vi hem och var här. Sen åkte vi ner till Johanna där vi skulle ut med hennes brummbrummbåt, hann åka ett tag. Sen så stängde vi av motorn, sen fick vi inte igång den igen. Medans Johanna börja meka med motorn så jag började ro, men de gick inte så bra för årorna åkte bara ner i vattnen. HAHA. Men sen fick hon igång den efter ett tag då jag åkt in i vassen. duktig tjej. men vi kom hem till Johanna till slut och sen så åkte vi upp till mig för att kolla på farsan . asbra ju!
Sen åkte hon hem och jag duscha och sådär. Sen så har jag bara städat.
Men nu ska jag gå och lägga mig och sen så blir de väl en rolig dag på selånger imorgon då.
Puss & Godnatt.


här ser ni tröjorna jag köpte, och även mina skillade kunskaper i photoshop. haha! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0