270

men tjenare
Sitter och sjunger, smsar lite med johanna och busar med hundarna. myzz dä.
Idag då hanna ?
Jo de ska jag säga det, vid två cyklar jag och johanna bort till bussen , fatt sedan komma in till staden. Har ingen aning om vad jag ska köpa, men de ligger lite lappar i plånkan så något ska jag väl kunna få med mig hem.
sen så ikväll kommer gullfarmor och äter, och senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra, har lust att myza lite , se på nån film och äta godis. oooh , underbart.

Vad hände igår då hanna ?
Jo, det var så här att jag sega hela dan till halv 4 då jag åkte till tandläkarn, där jag skulle kolla 'tandställningen' , gick på fem minuter sen åkte jag hem igen och käka och packa. sen åkte jag till gärde för att spela dm-semi. spela oavgjort så det blev förlängning, 15 minuter. sen så vart de straffar för ingen gjorde mål då. jag var först att lägga straff i mitt lag, och jag har aldrg gjort de i hela mitt liv. haha nervös tjej ? aa, men jag missa iaf. hahahahha. superbra, naat. men sen så vann dom, men en straff mer än oss . så ja, äsch . var glad ändå jag.

imorgon då ?
jo då ska jag och johanna nog in till selånger för att strosa runt lite, se om jag åker nåt snurrsnurr och kanske köper mig något att äta. funkar ju alltid dä.

men nu ska jag slänga ihop nåt snabbt att äta, det lutar mot lite gröt. går ju alltid ner.
men vi hörs väl antaligen ikväll eller imorgon.
puss påre.


passar väl bra med en liten finurlig bild till de här inlägget. right ? :]

Kommentarer
Postat av: hanna

åhh vilken söööööt bild =D

2010-08-20 @ 15:29:03
URL: http://ulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0