269

men hallå,
är jävligt trött så jag tar dagen lite snabbt.
vaknade vid halv 11, gick och la mig 11 igår så de va skönt att va riktigt utvilad. men iaf, sen så sega jag hela dan och runt kvart över 3 for jag och malin till julia. vi var där en stund sen åkte vi till ica och köpte bananer . sen for vi hem till mig och skulle göra bananglass, men de vart bara äckligt. haha sen så for julia hem och åt och jag och malin var kvar här. sen for vi bort till thule alla tre och kolla på när pojkarna hade match . dom förlora typ med 7 / 8 - 0 . a sen så var jag kvar ett tag och prata med alle och de, sen for jag julia och malin till mig för jag skulle äta sen så kolla dom på film och sådär. sen så nu har jag bara suttit vid datorn och ska gå och lägga mig och läsa tror jag.
mys de.
och förresten är de bara 4 dagar kvar till skolan, längtar lite jag . eller jag längtar ganska mycket faktiskt. hihi. myzzz med höst , då man får ta fram halsdukar och jackor. höhö. men nu ska jag ta och borsta tänderna , vi hörs väl imorgon eller nåt.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0