268

Men godmorgon.
Vaknade för en timma sen kanske. Har bara ätit frukost och sådär.
Igår skrev jag ingenting, och det har sina förklaringar.
För först vaknade jag vid 11.15 , sen så åkte jag tesse och emma till kubenbadet. var där och kom hem till halv 4, när jag kom hem börja jag byta om och sådär . leka tjuv och polis med molly . haha! var asglad och sådär , vet inte varför. men ja, sen for jag iväg på hemmamatch mot njurunda, vann med 2-0. Sen så stanna jag och prata med alle , och sen julia. sen kom jag hem och fick höra massa saker, blir så jävla less på kvinnan. prata med julia halva kvällen om de där. tur man har hon. säger ingenting här , men om ni vill veta får ni väl fråga när ni ser mig eller nåt.
men sen så gick jag och la mig 11 för jag var så jävla less , somnade nästan på en gång och sen så vakna jag för en timma sen.
idag ska jag vara med julia, sen troja malin skulle va med också . blir roligt de .
men nu ska jag klä på mig och platta håret och sådär. vi hörs väl kanske ikväll eller imorgon.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0