267

för de första, om ni vill kommentera. skriv de inte anonymt, och varför sitta och skriva negativa saker ? fattar inte att de kan finnas så jävla omogna människor, men ja några verkar de finnas iallafall ;)

Dagen har typ swishat förbi. Vaknade vid 11 , åkte till Johanna. Vi åkte ring, askul. haha , vi ramla av 2 gånger och har fått flera småprickar som blåmärken på armen. haha asfult. sen har vi iallafall typ bara köpt glass och sånt där, sen for hon hem . sen så åkte jag till alle. var där en liten stund tills han skulle på träning, då for jag hem och käka och nu sitter jag här .  har ingen aning om vad jag ska göra ikväll . men de känns som att jag bara vill ta de lugnt kanske se på lite one tree hill eller nån bra film . får se, men nu ska jag göra lilla pappa min sällskap . vi hörs när vi hörs. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0