262

haha, det går inte bra för mig idag eller .
mobilladdarn eller mobilen ( där man stoppar in laddarn ) har slutat fungerat, och jag har inge batteri i mobilen. så, ja. om jag inte svarar vet ni varför, men jag får väl ta nån gammal så länge.
och de sket sig med naglarna , hade gjort klart allt och var på sista fingret. och så vart det helt asgth så jag fick damp och kladda runt allt de andra så jag får göra om de sen nån dag.
sen så har jag iallafall precis kommit in efter att ha rastat kamerna lite . fånga inte nå speciellt på linsen idag, men jag får se om jag har nått att bju' på. ska bara ladda in dom i datorn också. :]


nå gammal vinterbild då första snön kom =D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0