261

rolig dag...
vaknade runt 11 . gick upp och käka frukost, gick och la mig och kolla på mamma mia. städade rummet lite och sen har jag bara suttit här. skulle till alle, men de sket sig för jag var för seg . sen så ingen annan är hemma så jag får ta och slappa lite. tror jag ska be pappa köpa hem en påse godis tills ikväll. har inte varit på nå bra humör hela dagen. och de kanske vissa har märkt. haha! men ja, så äre ibland.
ska iallafall ta itu med mina naglar nu, göra dom lite snygga.
tror inte jag orkar blogga nå mer sen. så vi hörs väl imorgon eller nåt.
puss


ett skatbo till hår. VARFÖR KLIPPTE JAG AV DE ?

Kommentarer
Postat av: emma

du är superfin i kort hår stumpan :)

2010-08-13 @ 20:35:02
Postat av: Anonym

HEJ PLUTMUN =D=D=D

2010-08-16 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0