260

roligt, roligt att jag har ett brett sår mitt i handen. ett ganska så djupt sår på långfingret , roligt att de svider som satan . men fan vad kul de va när de hände.
sen jag skrev sist har jag och johanna varit hos henne och badat nere vid hennes brygga. vi gled ut i strömmen på ringen medans vi satt fast med repet . så vi bara kunde dra oss in sen , var ganska så mys. sen så vart de tråkigt så vi kom på den supderduper coola mega braiga idén att vi skulle he ut ringen och sen hoppa i den, och så skulle jag göra det, tar fart från bryggans start och springer, men ändrar mig i sista sekund. tar tag i stolpen som sitter på bryggan, tappar greppet och flyger ner i vattnet, med huvet rakt i ringen och världens magplask i vattnet. HAHA herregud, kunde inte sluta skratta. för fyfan vad rolig de va, kanske inte låter så kul när jag berättar, men de va de när de hände. så de va så jag fick mina småsår. sen bestämde vi oss iallafall för att basta och duscha i varmt vatten. så vi gjorde de och massera varann och sådär. sen så kollade vi på tv och sen for jag hem och åt. ringde freja och åkte dit typ, vi gjorde inget speciellt men ja. de va mys som vanligt. sen så skulle jag fara hem och så skulle jag ge freja en kram . haha och freja bara. Hanna du får inte åka.. jag bah : HAHAHAH, freja bah. men gud juste de är ju jag som ska åka. haha asroligt, sen så cykla jag hem och jag hatarhatarhatar att va själv när de är mörkt, så jag tyckte synd om alle som jag smsa tillhela tin. hihi. aja, sen så nu ska jag snart sova trorja. är astrött. men vi hörs väl imorgon eller nåt. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0