259

alltså hej.
hann inte blogga nånting igår för jag satt inte  en enda sekund vid datorn .
vaknade vid halv 12, fixade och sådär. for till johanna, vi åkte ring =D=D askul,  haha. men sen så kom alle och oscar över paddlande med sina gummibåtar, haha! sen var vi med dom en stund, sen så åkte dom hem . sen for jag hem och gjorde mig klar och stog i kiosken på thule. hade sockerkrig med malin , ovanligt att vi gör nåt sånt ? haha sen så mötte jag johanna och vi åkte och köpte gotta på macken.  sen åkte vi till mig och kolla på film , sen cykla vi ner till johanna och satte upp hennes tält i mörkret, sen kolla vi på mer film . och sen somna vi runt 3, halv 4. sen så vakna vi vid halv 11, 11 och sen dess har vi typ inte gjort nån speciellt. åkte hit till mig och dansat och sjungit till green day och mamma mia. sen gjorde vi lunch och nu har vi ätit den . sen så vet jag inte vad vi ska hitta på. ikväll ska jag inte träna för jag ska vila mitt lår,  så de blir helt 100 . men istället ska jag vara med freja och göra någe. för hon far ju bort imorgon och är borta tills skolan börjar.. så ja.
nu har jag iallafall gjort allt jag sagt att jag inte gjort på sommarn, åkt båt, ring och sovit i tält. me looove.
aja skit samma nu ska jag vara lite social med bruttan min. heheh
pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0