258

hallå i stugan.
dagen har varit ganska seg och jag har varit som en zombie. trött som ett as. somnade inte förns 2 inatt och vaknade 10 av att min kära syster sjöng så fint. JAAAAAAAA, FREJA FAR PÅ FREDAG, HINNER TRÄFFA JÄNTA MIN INNAN. GLAD TJEJJ =D=D=D
aja back , sen så segade jag hela morgonen och runt 2 så vart jag tvingad att åka till Emma av alle och johanna. haha. men där så var emma johanna albin oscar och alle och kollapå film , så vi kolla dä. sen så åkte vi hem och jag bytte om för match och allt sånt. spelade på selånger , vann med 4-1. sen så kom jag hem och fika och så. sen runt 10 sa alle att han och albin var utanför så då kom dom in en stund, och så var dom här tills nu typ . nu är jag trött som fan och tror jag ska kolla på satc en liten stund sen slockna in :) lät asnice de ju . men jag har inga bilder att bju' på . så ni får klara er utan de, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0