256

men tjobre.
sitter nu i soffan mätt som fan, har precis ätit middag. haha!
idag så har jag iallafall vare hos alle hela dan, från halv 1 till 8  . haha, oscar har också varit där till och från. vi har typ inte gjort nåt speciellt, käkat hallon , haft hallonkrig , kollat på tv, ätit bullar, haha ja och brottas lite och sådär. men de har faktiskt vare kul . vart hungrig som ett as på slutet, hade inte ätit nåt riktigt sen halv 11 så nu var de gott med lite mat i magen.
nu ska jag typ kolla på tv och bara ta det lugnt resten av kvällen.
och imorgon tyckte pojkarna att jag kunde ta med mig nån och komma till thule och spela lite fotboll, får se om jag vill. beror ju på vad det är för väder, roligt att springa runt där i regn typ :p haha a.
men nu så a. haha vet aldrig vad jag ska skriva för nåt på slutet, haha ah.
men pusshej. . . ..  . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0