255

Jag & Julia kollade ju på The last song förut, haha. Vi satt som två småbarn och grina. Vart helt kär i filmen, aah.
Det har blivit ganska mycket tv och filmtittande idag som det inte brukar vara. Först så kollade jag på Eva & Adam fyra födelesedagar och ett fiasko. Kärlek till den, men a sen så kollade jag på några avsnitt av disasterdate . älskar't , sen the last song. sen kolla jag och pappa på det okända, fick ont i magen av att kolla. tycker sånt där är skitläskigt, skulle inte vara hemma en sekund om de spökade här. ashemskt, kommer säkert drömma mardrömmar och sånt . gjorde de av paranormal activity , uscha! aja, sen har jag jag laddat hem satc säsong 1 så jag har kollat ett avsnitt av de och ska snart se ett till. men de är mysigt faktiskt.
och det känns ju jävligt bra att det är åttonde gången jag lyssnar på miley cyrus - when i look at you i rad nu på den senaste 20 minutrarna efter att jag såg the last song. haha!
ska alldeles snart borsta tänderna så har jag det gjort, och sen efter jag har kikat klart ska jag hoppa ner i min nybäddade säng som vart ren och fin när julia kom förut. hiihih,
men puss och godnattt.


alltså jag saknar dig!







och förresten tack emma ♥ hihi nu känner jag att allt är bra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0