251

rolig dag = inget bloggande.
men drar dagen lite snabbt, nu vill jag egentligen bara krypa ner under täcket och sova . är svintrött!
men jag vaknade iallafall 6, klev upp och gjorde mig klar och sådär, match . vann med 2-0, hade match 12.10 igen, åkte hem där emellan , förlorade den och åkte ut ur cupen . åkte hem och sådär, tog det lugnt ett tag. for sen till emma, var där en stund och bara babbla. sen gick vi ut och gick, och prata ännu mera. sen så sa alle att vi skulle komma så vi var typ vid han och så träffa vi han calle och oscar. dom åkte wakeboard och sånt, så vi åkte littan båt och sådär. sen så åkte emma hem och åt , sen till mig så fick jag käka och sen åkte vi till alle igen . kollade på film och sådär, sen så kom jag hem runt kvart över 11.
nu ska jag borsta tänderna och sen sova. hoho ,
godnatt!


hej gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0