250

ledsen tjej. hihihi, eller ja. haha, laddade ju hem the last song igår, sen så skulle jag kika om den funka nu, och då är det nåt päron som har suttit och filmat på bion! Idiut. vart lite småledsen där, men nu är den riktiga filmen påväg hem. haha =DDDD
aja skit samma.
matcherna idag gick inte så bra. första var vi helt usel sen andra spela vi lite bättre, men vi förlora bättre. och jag gjorde illa mig lite på framsidan lår . men det går över tills imorgon, hoppas jag! för vi har samling 7,15 och match 8 , yeey. jag älskar't. men sen så får vi väl se om vi har nån mer match, och efter det ska jag vara med emma. har längtat lite efter att få vara med bruden. vi får se vad vi ska hitta på, vi brukar ju vara bäst på att sitta och prata i några timmar men ja. vi får la se :] har inte varit med hon på hela lovet, och förut var vi jämt med varandra. men de är väl så de kan bli.
nu ska jag iallafullefall ta en macka, är skit hungrig. haha ovanligt. aja men pusshej, vi hörs väl imorgon eller nåt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0