248

Men AAaaAAAaaah , jag vägrar att hålla med om att det börjar bli höst. jag hatar de, har inte hunnit sovit i tält, åkt ring eller båt eller nånting. jag får daamamamamap . jag vill ha sommar året om.
men lite längtar jag nog efter vintern och det också, de mörka kvällarna. och julen, och jag fyller år i oktober =D fast de är på hösten, men ändå. sen så är jag mycket gladare och roligare på vintern också, jag vet inte varför. men de är bara så, så ja. Sen så får man ju handla nya höstkläder, och jag ska köpa ett par nya converse. vet precis vilka jag ska ha,  åååh. nu vill jag bara ha pengarna också. nej men de är mysigt på hösten/vintern, och så vill jag ha min dunjacka och bara myyyysa med den. hiho, och juste. vet ni vad jag önskar mig när jag fyller år ? =D=D=D
en IPAAAD, fast det kan jag ju bara drömma om.. min kusin har en, och jag satt och lekte med den och vart helt fast. åhhh, me like..
HAHAH, kom precis upp. vart tvungen att hämta dunjackan. jävla mys den är, ska sova i den. hehehe, elr inte. kommer dö.
aja nu ska jag berätta om min dag.
jag vaknade 08.40. bilen gick 09.00 till fagerviksfälten. ajajaj, hann nästan klar tills dess. bara tio minuter , aja skit samma jag åkte dig och sådär. spela match mot söråker, vann med 3-1 . åkte hem och städa och rensa rummet, julia kom. jag käka, julia åkte hem och käka. åkte och mötte julia, gick runt och drack på cocacola vanilla. åååh , kärlek till den. sen såg vi ted, haha. rolig kille dedär! sen så åkte vi en liten sväng till alle, jag skulle hämta min tröja som jag glömde sist jag var där , var tvungen att pussa lite på han också, sen så hade vi lite roligt och åkte åt fel håll när vi skulle hem, och ja men ah sen åkte vi hem hit och kolla klart på hipphipphora, såg den igår men julia ville se klart den, hon var tvungen att åka mitt i. a , sen så åkte hon hem för en halvtimme sen och nu ska jag typ sova. har 2 matcher imorgon så jag måste vara helt utvilad.
a, men puss och godnatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0