245

Hejsan.
HAHA nog de fulaste sättet att säga hej på .
aja ska nog berätta lite kort om min tråkiga dag, men min roliga kväll.
vaknade 12, gick upp och sådär. låg framför tvn hela dan, kollade på vänner avsnitt med molly. bytte om för träning, tränade med min värsta träningsvärk. var jävligt jobbigt, åkte hem duscha och satt och åt när jag fick ett sms från julia att ringa. ringde jänta och vi åkte till thule och kolla på herrmatch. mötte jens och aron (?) sen gick vi hem till julia och gunga. jag julia och jens, sen cykla jag hem. och då ville jag ha sällskap så då åkte jens också hem. hihi, snäll pojke :) sen så nu ska jag kolla BDBDDDD. ahaha, och sen tycka synd om freja som har på nått vänster fått en spricka i handleden genom att ramla med cykeln . hoppas du blir bättre ♥
men godnatt så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0