244

Hahallådär.
Har precis ätit upp min middag, eheheh. lite sent, men vafan .
Efter träningen sa jag att jag skulle skriva littan, men jag glömde bort det. hihi . Isället gjorde jag lunch , tacos. asgott, sen gjorde jag mig klar och sådär . sen for jag till alle, sen skulle han träna så då cykla jag till Julia. Gick på promenad, köpte kakor och dricka. mumma, sen så satt vi oss och prata. kände att jag behövde prata av mig lite, och de gör man ju bäst när man är med Julia. Sen så va klockan mycket och jag hatar att cykla när de är mörkt så då åkte jag hem. mötte emil på vägen så jag stog och prata med han en stund, haha! aja.
nu ska jag ta och läsa klart alla bloggar och sen så ska jag nog kika på satc. hiho, men jag skriver väl imorn eller nåt.
ppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0