241

hejhejhejhejhej.
trött tjej kan jag lova.
Sov hos Freja igår ju,  vi var lite trött så vi typ låg och garvade hela kvällen. Fast vi kollade på She's the man och käka chips och sånt. Sen så satt vi vid datorn och åt upp en hel vattenmelon. ont i magen. haha . men sen så somnade vi typ 4, haha . och så vakna jag tjugo över 11 för att jag var så himla kissnödig. Haha men sen så gick vi upp och sådär. sen så gjorde vi typ inget speciellt , och så gick jag hem vid 3. Nu har jag typ ätit och sådär, ska städa rummet lite fort och sen ta en snabbdusch. Sen så vet jag inte vad jag gör, får se.
Men nu ska jag ta och hämta laddarn, vi hörs väl sen eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0