37

Eftersom det är ett gäng med små söta smurfar som läser min blogg, så tänkte jag fråga.
vilka är det som läser min blogg?
ni kan kommentera här nere, annars blir jag blöt på kinden.. :'( hihi nejdå, är lika glad som vanligt.

juste kom och tänka på idag när jag och emma var på stan, hon gjorde min dag helt och hållet.
vi är på väg ut från stadium när vi går och pratar med varandra, och så kollar hon på mig och ser inte skylten som är framför henne så hon går rakt in i den. haha åherregud vad jag skratta. hihih emma sötnos. :'D kanske inte låter speciellt kul men det var det, gick och skratta jätte länge efter det. hehe

men nu tror jag att jag snart ska gå och lägga mig i min bäddade ( läs: obäddade ) mysiga säng.
GODNATT


en liten egobild fick ni också.

.....


..


......


otti ville att den här skulle synas på min blogg, * host * det är väl bara att lyda henne.. annars kanske hon tvingar mig att göra som den där killen med ormen gjorde som jag skrev där nere :|
hehe okej, jag kanske inte talar riktig sanning där.


den här med.. kan ju inte säga nåt annat än att hon är förjävla söt den här ungen :D





Kommentarer
Postat av: Line

jag läser ;) <3

2010-04-10 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0