89

Vet att det har varit usel uppdatering idag. Men jag har inte haft lust att skriva.
Jag kom iallafall hem för kanske 20 minuter sen, jag och Julia orkade inte vara kvar nå mer, Emma Malin och Issa var kvar en stund till. Frös som satan, så det var skönt att komma hem och äta chips. Hihi. Men det har varit mysigt, har gått runt och pratat och haft skoj.
Tror jag ska slå på en film och mysa lite.
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, har lust att gå på stan/birsta. Men det finns ju ingen som man kan gå med. HEHE, okej. jag har inte ens frågat någon men jag måste spara på mina pengar. Har äntligen några hundralappar och dom måste jag spara, annars kommer jag känna mig handikappad sen när jag är pank. Men nu ska jag ta på mig på mjukisbyxer. Hihi. hej!

orkar inte leta fram nån bild, jag är tråkig jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0