88

Shasha bloggen.
haha vart bara tvungen. Matchen förlorade vi med 4-0, men fyfan vad dom spelade fult. Fick massa smällar så ont i knät och skrubbsår på händerna har jag nu.
Sitter just nu och lyssnar på Björn Rosenström ♥ och längtar som fan till sommaren. Ge mig det nu!
Imorgon är det sista april och då ska jag Emma och Issa vara nånstans. Har inte nån riktig koll. Roligt vet jag att det kommer bli iallafall.
Sen på Söndag så är det träning först 3 till halv 5 tror jag det var. Sen klockan 6 ska jag bort på hedbergska för att ha coopertest med innebandyn. Vi ska springa 15 varv runt en bana. Ska se till så jag har proppat mp3n med bra löpmusik. Då vet jag att det kommer gå bra. Sen så har jag inga bra löparskor så jag tror jag snor mammas.
Nu ska jag iallafall göra lite spanska och träna lite på so:n. Kommer dela in so:n så jag lär mig fem frågor åt gången. Annars kommer det aldrig gå.
Men jag bloggar mer sen, annars blir det imorgon.
Pusshej.


tack för att det inte ser ut sådär när man kommit hem längre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0