8

Askalas väder har det varit idag. Kom ut till backen runt kvart över tio. Alla andra nio. Åkte till halv tolv, tolv kanske? Sen så tänkte jag att jag skulle ut och åka mer. Men det blev visst inte så, för istället åkte vi till ica och köpte gottis som vi skulle ha ikväll tänkte vi. Men hälften är redan slut så vi får väl se om det finns något kvar tills ikväll. Längtar faktiskt hem en smula. Men eftersom vi inte är här så ofta så vill jag ändå inte hem.
Finns det någon snäll liten männska som skulle vilja ge mig nån miljon sådär bara. åka till thailand, shoppa massvis med kläder. Köpa en stuga. Åka till stockholm med bästa är inte ens hälften jag vill göra.


har fastnat för låten ♥

Spåkulan säger: Vill du bilda familj eller satsa på förhållande är det rätt tid nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0