79

Har precis ätit. typ strips och korv. tjockissss, hehe men en väldans nyttig sallad och vatten till så blir askalas. Ska väl börja med läxerna, engelska svenska spanska och so tror jag vi har. har tappat bort engelskan också. gposerjglrseg jag orkar inte. men på onsdag så slipper vi so:n iallafall för då är det tema dag om droger alkohol och tobak. HUR KUUUL? bajstråkigt. slipper iallafall dom sista 45 minutrarna för då ska jag till tandläkarn <3<3<3<3<33<3<<3<3<3 blir stammis där ju. men måste kolla och fixa med natt-tandställningen, åhh vad jag hatar den >.<  men vad gör man inte för att få ett så vackert leende, nej men det kommer aldrig hända ändåsåå. men åh vad arg jag är. jag. orkar. inte. göra. några. läxor. fatttattaattata, hejdå .


vet att jag är såhär söt. naaaat
huhu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0