73

Det har verkligen varit låg uppdatering den här helgen. Men som sagt så var jag ju med Freja igår och sov där. Vi fotade, gjorde glass, åt godis, skulle se på skräckis men det vart nå fel, sen så har vi ju pratat massor och suttit vid datorn. Idag vakande vi runt 10 så vi gick upp och fixa oss, sen gick vi hem till mig, vet inte hur länge det skulle tagit för från att gå från Freja till dagiset tog 20 minuter. Dock stanna vi och fota flera gånger också. Har lite bilder att bjuda på nu iallafall. Sen for vi till birsta, hitta ingenting förutom ett par solbrillor som jag la undan. Hade inte tillräckligt med pengar, hehe jaja.
Nu har vi främmande från grannarna som har ätit här och allt. har nästan varit barnkalas här, vi har nya grannar så lillpojken har varit här med oss, felicia också. fullt hus. nu så väntar jag på malin ska komma hem, för sen ska vi hitta på något. vad vet jag inte. nåt skoj som vanligt. men nu ska jag hämta lite godis att mumsa på. hehe. hörs imorgon.
puss.






lite bilder från igåras! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilderna var inte så fina..

2010-04-24 @ 22:01:53
Postat av: Anonym

det ser inte ut som dina byxor, dom sitter ganska slickat.

2010-04-25 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0