72

Efter lite msnpratande blev jag glad igen, hehe. Har gjort spanskan, lite svenska, ska göra klart det sista nu. Engelskan har jag inte ens börjat med, men den ska vara inne om sisådär nån vecka, och det orkar jag verkligen inte börja med nu. Matten är klar, och sen skulle jag göra nån so sak också. Skriva om dakarracet i Senegal, asintressant jag vet. Fick ta hem eftersom jag inte kunde göra något igår. HEHE. Men imorgon är det skola och sen går jag och Freja och köper godis och lite smått och gott, sen går vi hem till mig och packar sen går vi till Freja och sover där. Sen på lördag tror jag vi skulle på birsta, vi skulle hinna fota nån sak också. Ska ta med mig kameran så ni får räkna med 7 helvetes jävla mycket bilder sen efter helgen.
men nu ska jag fortsätta. skriver kanske sen innan jag går och lägger mig. 



ni får kolla på den här bara för att jag ser lite tjockis ut på den, och freja är söt som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0