7

det finns verkligen ingenting att göra här om det är dåligt väder som det är nu. Det verkligen spöregnar och varje gång det blåser till riktigt ordentligt så gungar husvagnen. Så då kan ni ju räkna ut att det inte blev till att åka skidor idag. Har istället lagt massa pasianter. ( stavning? ) Hehe, tantvarning. Suttit vid datorn och kollat på ghost whisperer. Juste. Var ju till tandläkarn igår. Fick min tandställning som jag ska ha när jag sover. Hade den första gången i natt. Och fyfan vad ont jag har i käften idag, går knappt att prata. Men ska iallafall dit igen om ca. en månad. Blir stammis där ju. Hehe. Sitter annars och väntar på mat. Ovanligt? Det vankas bulgurpanna ala molly. Vi får väl se hur det smakar. Medans jag sitter och lyssnar på gamla sommarlåtar. snälla gud. ge. mig. sommar. nu.

och eftersom jag inte har några bilder på pappas dator så får ni nöja er med lite låtar som spelas ofta på min spotify! :)

 

 





och jag lovar er. snart.. snart så ska jag fixa en header. eller ja, inte jag fixar. men jag lovar er. snart kommer den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0