69

sitter och försöker mig på spanskan, eller försöker. jag orkar helt enkelt inte, hehe ovanligt. märkte förut när jag tänkte slå på spotify att det hade stått och gått medans jag varit och tränat ungefär från 17-20, ingen dog iaf. Sen idag måste jag berätta medans jag ändå sitter och berättar för er att musiken hade gått, idag på lektionen sitter jag och smsar och helt plötsligt slås det på musik nånstans. och jag fattar inte att det är från min mobil, kollar runt och sen kommer jag på det. springer ut och slår av det, då hade jag på nåt sätt lyckas gå in på musiken och slått på en låt. haha, stog och skratta åt det ute i korridåren innan jag kunde gå in. hur jävla klantig får man bli ? hehe, men nu ska jag iallafall fortsätta med spanskan.
säger väl godnatt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0