68

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Har inte haft lust att blogga något. Men kan berätta lite om dagen innan jag och molly går till köket och förtsätter på vårt pingisspel.
Det var ju skola som vanligt, hade bad istället för idrott och dagen gick fort som tusan. Sen följde Freja med mig hem, därför jag inte bloggade. Men vi har väl inte gjort något speciellt men det var kul ändå. Ska sova hos hon på fredag och sen ska vi hinna med 7 helvetes jävla mycket saker.
Nu har jag precis tränat innebandy och FYFAN vad jobbigt det var, benen var som gelé när man gick därifrån. Men det var skönt att få he av sig all energi jag gått runt och bärt på idag.
Sen har väl inte gud varit på min sida idag, glömde jackan med skåpnyckeln i hos Emma, sen hade jag lagt ifrån mig min extranyckel på katedern. Sen hade den försvunnit, så jag hade inte en enda jävla bok idag på lektionerna. Men det funka fint ändå. Sen på badet fick jag verkligen riktigt kramp i vaderna så jag låg och flöt som en död fisk och skrek som fan åt lärarn att hjälpa mig upp, HEHE. men det gick bra förutom sen på träningen då jag blev lite masserad på vaderna och jag låg och skrek som en stucken gris och dom bara skratta åt mig. :( Har förjävla ont nu, och så kommer jag en sån fruktansvärd träningsvärk imorgon.
Men imorgon är det skola till halv 4 och sen har jag fotbollsträning, kommer väl knappt komma levande därifrån. Men jag kanske hinner slänga in ett inlägg mellan skolan och träningen annars blir det efter.
oj, fan vad lång det här inlägget blev ska väl sluta det hela.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0