67

shit vad sugen jag vart på mat. ooooh, tänk tjingtjong kyckling ? ( chicken alá king ) AAAAH, pappa sa precis. Men hanna äter du igen ? hehe, hungrig hela tiden. help mee, jag kommer fan bli tjocker. jaja
skola idag ju. asskönt väder, jag och Freja satt ute och solade på rasterna. asmysiiigt ♥ sen så var jag ju med emma, var mest ute och spela fütbal. längtar tills man kan spela på riktigt grönt gräs. fyfan vad härligt. men sen var det träning och sen for jag hem och åt. HEHE.
Har inte gjort läxan eller någe ting heller, men det gör jag imorgon. fast jag tror inte man behöver träna någe på dom ? ajaaa, nu är jag trött. ska väl försöka somna lite tidigare ikväll eller ? faller in i min nattsömn runt 12, ibland kan det bli mycket senare också. Därför jag är trött hela tiden, fast då är jag bara på lite damphumör och skrattar åt allt =D hiho. nej nu ska jag kolla på fotballen igen. godnatt

pussisar.


tyckte det blev väldigt mycket fotboll i det här inlägget, efter mat förstås då.
men en liten cutiie bild får ni väl kolla på då!

Kommentarer
Postat av: otti

men ååååååh hanna! :O det heter inte fütbal, det heter füssball :O

PS. löööv the pic ;)

2010-04-20 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0