65

Sitter och kolla på top model. Ska snart börja med läxan också. Sen så tänker jag sova tidigt ikväll. Somnar inte  förns halv 12 och då kommer jag inte upp. Klev upp 07.25 idag och fick bara lite panik. Tur pappa var hemma så jag fick skjuts. Tränade ikväll också. Askalas.
Imöra är det ju skola, sen så följer jag med emma hem. Har inte varit med henne sen förra helgen.. Men jag är där och sen så åker vi på träningen. Så jag kommer nog inte blogga imorgon förns jag kommer hem runt 8, så att ni vet.
men nu börjar det igen, får se om jag hinner slänga iväg nåt inlägg sen. om inte. så godnatt!


bjuppar på en härlig vårbild sen i lördags.

( klicka på bilden så blir den större )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0