49

Min hjärna har inte kopplat alls ikväll. Börjar på träningen då allt vart helt fuckkkat, sprang fel och all skit. Sen ska jag försöka göra engelskan men ingenting går. Verkligen ingenting. Brukar ha ganska så lätt för att få in glosorna, men icke sa nicke. ska försöka sen när jag går och lägger mig, men annars tar jag det imorgon.
men jag slår 100 spänn på att jag knappt kommer kunna gå imorgon eftersom jag har träningsvärk. men det blir bra det. vet inte vad jag ska skriva mer, så jag skriver imorgon.
godnatt


jag vet att vi är coola med hörlurarna våra, men jag tycker faktiskt det inte är roligt att den här pricken åker till åre imorgon :((


Kommentarer
Postat av: Freja

JAG KOMMER SAKNA DIG !!!!!! :'/ <3

2010-04-14 @ 22:04:44
URL: http://fqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0