36

Roligt jag har när jag sitter och spelar in videosar när jag sjunger till du är så yeah yeah wow wow, och den där vill ha dig i mörkret hos miiiiiig. riktigt bra minnen med dom där låtarna kan jag ju säga.
ska väl snart sova tror jag väl. är inte så trött faktiskt, bara i mina små fossingar som har gått och gått idag. tantvarning på den där meningen!
kom på att jag inte kan dansa runt så mycket mer i mitt rum just ikväll.. såg grannarna mina var ute, och dom ser rakt ner i mitt rum.. blir lite pinsamt om dom skulle ha turen att se. sitter härmed på min stol helt still. men nu ska jag springa på toa om ni ville veta.
PÖÖÖÖSSS'NNNNNN, hehe fjortiiiiwzzzz

ottilia,, säger:
jag såg på ett program en gång, då var det en kille som dödade en orm, tömde den på allt innehåll och kissade i den.. sen drack han kisset
hanna säger:
FYFAN VARFÖR BERÄTTAR DU DET FÖR MIG FÖRRRRR?!?!?!? NU KOMMER JAG DRÖMMA MARDRÖMMAR JU )))))':

tack otti, det är du som får vara uppe inatt och smsa med mig för att jag inte kommer kunna sova.. :(


att bjuda på sig själv var det ja. men jag orkar inte hitta nån annan bild just nu

Kommentarer
Postat av: otti

synd att jag inte kommer svara då! :D MOHAHAHAHAHAHA

2010-04-09 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0