35

Tänk om Gud var en oss
Bara en slusk som en av oss
Bara en främling på en buss, som försöker ta sig hem ..

hehe den som kommer på vad det här är för låt får en blöt puss mitt på munnen.

Kom förresten på att jag kunde ju ta mina gamla högtalare till min bärbara eftersom det inte är någe bra ljud i den här, gissa vem som har suttit och dunkat musik hela kvällen ? JO, inte jag..
hehe skoja, jag är trött. tror jag ska sova. men jag ska. iallafall vara med. emma. imorgon för att. jag vill det. tänkte vara lite sådär cool med lite punkter, lyckades jag ? NEJ.
men fick en liten söt bild på min älskade lilla kusin. hihi. han var så söt så :'))



han vart rädd för mig så han blev lite ledsen på ögat, annars så gick han runt och var glad över att se ut som en katt. hehe.


jag älskarrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0