33

efter fil, flingor, kladdkaka, vaniljvisp, några glas saft, gulaschsoppa, äpple, makaroner, 10 köttbullar, ketuchup, 2 mackor, medwurst, smör, massa godis, nyponsoppa, festis, vatten och massa tuggummin, (där fick ni förresten veta vad jag har ätit idag), träning och en massa datorsittande känner jag att jag har varit ovanligt nyttig idag, om man tar bort träningen då. men nu vill jag sova, fast jag vill inte gå och lägga mig. svårt det dära. jag vill inte gå och lägga mig men jag älskar att sova. babbelbabbel.. nu ska jag lyssna lite mer på melissa horn och sen bokstavligt hoppa i sängen. vet ni förresten att jag tänkte göra en bild till er med allt jag har ätit idag, men ändrade mig lika snabbt som idén kom. för latmasken kröp fram ur skalet, skinnet kanske det heter.
aja puss & godnatttt,
jag älskar förresten att jag kan sitta i sjutton timmar och nio minuter timmar och lyssna på underbar musik utan att röra mig ur fläcken, för just så lång är min lista. om ni ville veta liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0