29

Sitter och har asbajs ont i magen. om ni ville veta liksom. tror jag är hungrig, ovanlig ohyes. kom hem från emma för cirkus en timme sen för den lilla filuren skulle klippa sig, ska dit sen igen och sleeeepa över. Vi får se vad vi hittar på för nå skojigt. Sen så är det träning igen, vet inte ens om vi har nån tränare, vet inte ens hur många som kommer, vet inte ens om jag kommer orka springa eftersom jag har så jävulskt ont i mina knän. och är helt slut i små bena mina. fick för mig att jag vill klippa av håret mitt med, men det vågar jag inte, och kommer absolut inte gör heller. men nu serrni så ska jag gå ner och hämta mina älskade hörlurar så jag kan lyssna på hur hög musik jag vill utan att skrämma livet ur dammråttorna.
pusshej, bloggar mer sen









å herregud vad jag vill tillbaka till spaninen, bara gå runt i kvällsvärmen och sen sätta sig och äta en glass.. åhhhhhhh, ge miiiiiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0